Tilling Träning & Livskraft | Nya rutiner med Romare och Tilling
15732
post-template-default,single,single-post,postid-15732,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-13.1.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Nya rutiner med Romare och Tilling

Nya rutiner med Romare och Tilling

Hej.

Kickstarten är tillbaka i nytt format och med ett nytt namn. I stället för att se det som en kickstart ser vi det som en hållbar förändring. Därav namnet ”Nya rutiner”.

Den 27/9 drar vi igång med en ny 6-veckorsperiod.
Nya rutiner är för dig som vill komma igång med bra träning och sund kost och framför allt en hållbar livsstil.

Varken träning eller kost är individanpassat och alla pass utförs på egen hand. Ni får helt enkelt vara er egen coach. Går ni på gruppass går det alldeles utmärkt att kombinera med dessa.

Ni kommer få tillgång till 8 pass i gymmet, 6 pass hemma och 6 pass ute. Hemma- och utepassen kräver minimalt med redskap. 

I kostupplägget får ni tips på frukost, lunch, middag och mellanmål, men ni har även möjlighet att komponera ihop era egna måltider med hjälp av kolhydrat-, protein- och fettkällor.

Start är 27/9, men det går givetvis bra att hoppa på senare om startdatum inte passar. 

All info kommer i en grupp på facebook som ni får tillgång till i 6 veckor. 

Vi kommer vara med er hela vägen med stöttning och pepp, samt svara på alla era frågor. 

Vi kommer ha två träffar. En i början, 27/9 kl 10.15-11.15, där ni kan ställa frågor om kost- och träningsupplägget och en i slutet, 8/11 kl 10.15-11.15, där vi sammanfattar veckorna som gått, hur ni ska fortsätta samt avslutar med ett träningspass.

Kostnad 700kr. 

För anmälan ansöker du om medlemsskap i Facebookgruppen Nya rutiner med Romare och Tilling. När vi har godkänt medlemsförfrågan skickas faktura på mail.

Vid frågor och funderingar går det bra att maila på info@tillingtraning.se

Är Ni redo? För det är vi.

Romare och Tilling

Comments

comments

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.